نقش خیال

برای دل خودم...

نقش خیال

برای دل خودم...

 

گاهی فکر می کنم بی دلبستگی تا کی می شه دوام آورد....

به قول حسین پناهی..

 

جا مانده است
 چیزی جایی
که هیچ گاه دیگر
هیچ چیز
جایش را پر نخواهد کرد
نه موهای سیاه و
نه دندانهای سفید...!
 

خدا رحمتش کنه....

 

 

اگر چه بود و نبودم یکی است - باز مباد

تو را عذاب دهد جای خالی من

 

هوای بی تو پریدن نداشتم - آری

بهانه بود همیشه ،

شکسته بالی من

 

تو هم سکوت مرا پاسخی نخواهی داشت

چه بی جواب سوالی ست ، بی سوالی من..........

 

می خواستم بگم...

 

یادگار من است این درخت

که خستگی تبرت را می گیرد

 

عمیق تر بزن!

 

اما نگفتم..نمی دونم چرا.....

شاید ترسیدم...

شاید هم............

خدایا .....

 

پ.ن : الهم انی اشکو الیک ....

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
شوریده یکشنبه 15 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 08:44 ب.ظ http://www.eshqh-tanz.blogsky.com

سلام

مطالب بسیار زیبایی بود من قلم به شعر طنز دارم خوشحال

می شوم گه به من هم سری بزنید

مرا به روز قیامت غمی که هست این است

که روی مردمدنیا دوباره باید دید

موفق باشید در پناه حق.......شوریده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد