نقش خیال

برای دل خودم...

نقش خیال

برای دل خودم...

یادمه شب قدر سال گذشته گفتی: ........قبول باشه..

گفتم ....سال آینده درست توی همین شب معلوم می شه که قبول شده یا نه..

گفتی شاید هم زودتر معلوم بشه..

گفتم.... شاید... اما توی این شب قراره سرنوشت یک سالمون رقم بخوره....پس دقیقا سال آینده توی همین شب می شه یه نیم نگاهی به پشت سرمون بندازیم تا ببینیم امشب چکاره بودیم....

و حالا....

درست یک سال بعد....

و دریغ .................

نمی دونم....

شاید مصلحت بود.....

شاید امتحان شدیم....

شاید و هزار شاید دیگه.....

شب قدر سال گذشته چه نزدیک بودیم و .... چه کردیم....

وای به حال امسال با این حال خراب...

دور دور.....فرسنگ ها دورتر.......

فقط می شه به رحمت بی کرانش امید داشت....وگرنه..............

 

 

یا انیس من لا انیس له....

            یا انیس من لا انیس له....

                            یا انیس من...............

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد